alskadochmamma

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Lotta Bergström - 29 maj 2010 23:36

 idag så har vi varit upp på marknaden och tivolit. först så var vi upp vid kl 13 men då så regnade det :(. så vi gick hem gav tindra mat och så fick hon sova 1 & 1/2 timme. vid kl 18 så gick vi upp igen och då så var det sol och blått på himmeln. köpte ett par piratbyxor åt mig dem är pösiga men det gör inget. köpte en ny sommar pyjamas till tindra och så tog vi lite lotter. så tindra fick 3 nallar idag :P. ikväll så har vi ätit tacos och kollat på en film som hette: the last kiss som gick på kanal 5. i morgon så ska vi till kungsör och byta laddningsreläet på bilen efter det så blir det att åka och fira mamma på mors dag sen till köping och fira dayana som fyller. fullt upp hela dan i morgon :P. nä nu så tänkte jag ladda upp lite bilder här. ha det..


piratbyxorna                     pyjamas tröjan                   pyjamas byxorna

dem här 2 vann både jag och christer tillsamans         denna vann christer


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON  

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards