alskadochmamma

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Lotta Bergström - 1 maj 2010 21:10

idag så fick jag lite sovmorgon   vaknade av att mina 2 älsklingar (christer och tindra) höll på att busa..sen så gick jag upp år frulle och duschade. sen så kom vi överens om att åka till västerås. köpte en ny vår mössa till tindra,christer köpte: en ny datastol och nya skor. nu så sitter jag och christer vid datorerna och tindra sover..väntar på att hon ska vakna så jag får bada henne och ge henne gröt. ikväll så blir det mys med älsklingen och äta chips och lökringar som jag ÄLSKAR.   jaja nä nu så ska jag ta och glo lite på internet ha det..


tindra i sin nya mössa   


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON   

Av Lotta Bergström - 1 maj 2010 00:15

idag så var det ju valborg. vi åkte till kungsör till mamma och grabbarna. var jättetrevligt :P satt där och pratade en stund sen så gick vi ner till kungsudden. jaja snart så ska jag in i duschen och sen så blire att sitta här en stund. ha det..


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON  


Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards