alskadochmamma

Alla inlägg under maj 2011

Av Lotta Bergström - 2 maj 2011 14:07

hej var ett tag sen jag skrev här men har ej haft tid. under en här tiden som har varit så har vi väl inte gjort speciellt mkt. var och kollade på en lägenhet i arboga :) vi fick den om vi ville ha den så i fredags så var vi och skrev på kontraktet :P. så nu blir det packning hehe. ska flytta i slutet av juli. christer började igår att jobba på kyrkogården här i köping men ska även vara i munktorp och kolbäck. tindra har blivit förkyld IGEN :(. så nu sover hon skönt :). i lördags så var det valborgsmässoafton vi åkte till kungsör och sov över i min brors lägenhet till söndag. men iaf på lördagen så åt vi pizza sen gick vi och såg på brasan. sen hrm till mamma och dem igen och då drack vi lite :P. igår så var det söndag då åkte vi först hem tindra sov middag i 2 & 1/2 timme..sen var vi och handlade sen hem laga mat..sen till kungsör hämta mamma och alex för han hade tid på akuten kl 19. dem var klara 20.30 sen tillbaka till kungsör lämna dem in till västerås hämta nycklarna från min farmor som ligger på lassarettet sen tillbaka till kungsör in i hennes lägenhet och fixa sen hem och sova. det har ju även varit påsk :P. nä nu så ska jag fortsätta att städa för besiktingsmannen kommer i morgon kl 14 och ska besikta den här lägenheten..ha det..

tindra på gungbrädan..    jag (bakis) haha...           christer<3

majbrasan..                    karaff+glas             min älsklingar<3

mina<3<3<3                    tindras nya sandaler...     mina nya sneakers...

tindra<3                          tindra på kyrkis<3    jag :)

<3<3<3<3                        tindra springer till pappa   tindra åker rutchkana<3


åker karusell                   här med :)                       går balansgång :P 

tindra glad :)                   tindras påskägg :P 


 ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON    




Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards