alskadochmamma

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Lotta Bergström - 6 maj 2010 23:02

idag så var vi en sväng till eskilstuna och lämnade tillbaka domkraften eftersom den inte orkade lyfta våran bil :O. christer höll på att få hela bilen över sig igår :(. men som tur var så hann han undan :D. sen så vr vi även en sväng till öb och handlade lite..sen så åkte vi till kungsör till min farmor och hälsade på=). fick 2 fulla papperskassar med tidningar som vi ska slå in glas och sånt med när vi packar till flytten. i morgon så blir det nog en städdag :). tror våran lägenhet kommer ut på internet snart...nä nu så ska jag ta och kolla vidare ha det..


CHRISTER PETTERSSON:

TÄNK ATT VI HÖLL PÅ ATT FÖRLORA DIG IGÅR :(.

VÅGAR INTE ENS TÄNKA TANKEN PÅ VAD JAG HADE GJORT DÅ.

DU ÄR EN UNDERBAR PAPPA TILL TINDRA DEN BÄSTA PAPPA ETT BARN KAN HA.

DU ÄR EN UNDERBAR SAMBO OCH FÄSTMAN TILL MIG.

JAG OCH TINDRA ÄLSKAR DIG AV HELA VÅRAN HJÄRTAN<3<3<3<3


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON   

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards