alskadochmamma

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Lotta Bergström - 15 maj 2010 21:44

idag så var det lördag. har varit i arboga på barnens dag det var roligt speciellt för tindra för hon fick träffa andra barn och så. efter det så åkte vi hem för tindra behövde sova middag och få mat. när hon vaknat och hade fått mat så åkte vi till kungsör till mamma och småbröderna. vi tog först en promenad genom byn sen hem till dem och fikade och sen så gick vi till pinnparken så tindra fick leka lite=). har varit kanonväder ute idag :D. i morgon om det blir lika fint väder så ska vi först till min farmor och fika och sen så åker vi och fiskar :P. nu så håller tindra på att somna så jag och christer passar på att sitta vid våra datorer..ska se på film med älskling ikväll =). ha det..


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON   

en olycka hade inträffat i går i arboga vid öb..

TINDRA MED SOLHATT<3   olyckan från håll..


Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards