alskadochmamma

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Lotta Bergström - 23 april 2010 23:28

jaha nu så kanske tindra fått magsjuka oxå :(. hon har spytt 3 gånger ikväll. först i våran säng sen när jag skulle ge henne gröt och nu i hennes säng. så det blir nog inget på söndag :(. får väl ta det nästa helg ist. har nyss bytt i hennes säng så nu får vi se hur det blir inatt och i morgon. ha det bra

Av Lotta Bergström - 23 april 2010 18:49

idag så vaknade jag runt kl: 08.00 av att katterna bråkade i sängen :(. sen så kunde jag inte somna om igen. sen så kom christer och tindra in till sovrummet så jag och tindra gosade som vanligt = nästan varje morgon så gosar vi ett tag innan hon vill att jag ska gå upp och leka med henne :P. sen så åt jag och christer frukost och tindra fick sova några timmar så hon skulle vara utvilad. sen så duschade jag och så. sen så åkte vi till hökartorget här i köping och hämtade andreas (min lillebror). sen så åkte vi till kungsör och mötte mamma. vi gick till banken och sen så gick vi och tittade lite på marknaden. runt: 12.30 så kom: jonna,lasse,ph,carro och sebbe då gick vi runt lite på marknaden och tittade. vid kl: 14.00 så gick vi in på maistro (en pizzeria) gav tindra mat och så delade jag och christer på en pizza :P. sen efter ett tag så åkte vi hem för tindra var jätte trött och började att skrika så vi åkte hem så hon fick sova. sen när hon hade sovit en timme så åkte vi tillbaka till kungsör och träffade: bekka och robin. dem drog efter typ 10-15 minuter. så jag,christer och tindra gick lite själva och tittade på marknaden :D. jag köpte en snurra till tindra och brända mandlar till christer och så köpte jag en asfin tröja till mig själv =). sen så åkte vi till willys här i köping och handlade klart maten som vi ska bjuda på på söndag när min morbror,ingela och mina kära kusiner kommer=).  nu så sitter jag här och skriver och christer har nyss gett tindra mat. aja ha det bra

så ser tröjan ut=). 


 ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON  

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards