alskadochmamma

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Lotta Bergström - 22 april 2010 20:13

idag så vaknade jag efter kl: 10.00 att christer pratade i mobilen. jag ropade på honom och då så var det min mamma som ringde. sen så gick jag upp och vi började att städa lite o så. kl: 14.00 så kom dayana och linus och göran hit. vi pratade och fikade och tindra och linus lekte mkt i tindras rum=). tack för en trevlig dag=). idag så lyfte tindra upp mattan och sa städa hahaha :D. första gången hon säger ordet städa :P. hon har varit mer vild än tam idag haha :P. ikväll så har vi varit ute o gått en sväng men det är ju så himla kallt ute :(. i morgon så ska vi på kungsörs marknad om det blir fint väder och om christer har fått sina pengar som skulle ha kommit i måndags...det är det jag är besviken på :(. annars så kan vi inte åka:(. på söndag så tänkte jag att vi skulle ta med min morbror,ingela och mina 3 kusiner på familjedag här i köping=). längtar<3<3<3 ha det bra


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON   

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards