alskadochmamma

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Lotta Bergström - 19 juli 2010 10:33

jaha nu så har helgen varit. i fredags så tog vi det lugnt och så fick jag veta att bekka låg inne på förlossningen :s. och att hon skulle föda snart vart skit nervös. vet inte varför men kändes som om jag skulle föda hehe. i lördags morgon hade jag fått ett sms från bekka att dem fått en liten=). på eftermiddagen så åkte vi till kungsör..skjutsade in mamma och matte till e-tuna tuna park för mamma skulle lämna tillbaka ett par skor. på kvällen så tog vi det lugnt och packade. igår söndag så gjorde vi inte så mkt..var mest ute och gick. idag så är det måndag och christer jobbar :(. han kommer hem på lunchen :)..han ringde mig för ett tag sedan och då hade han varit till kbab och hört efter när vi får nycklarna. dem hade ju bara golvena kvar när vi frågade sist för typ 2-3 veckor sedan. men iaf så sa dem att dem skulle börja med det idag :O. palla och vänta 1 vecka till :(. nä nu så måste jag ta hand om tindra..ha det..


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON   

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards