alskadochmamma

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Lotta Bergström - 6 juli 2010 14:12

hej vet att jag inte skrivit här på ett tag nu. i fredags så tog vi det lugnt och packade lite. i lördags så åkte vi till kungsör till mamma och pojkarna. vi gick ner till ekudden och badade sen så gick älskling,ante och matte ner och hämtade pizza :P tack ante..i söndags så åkte vi en sväng till arboga för att sola och bada men då vart det mulet så jag doppade bara mig en gång. i går måndag så tog vi det lugnt för tindra hade lite feber 38.1 hade hon. christer började att jobba igår med. men iaf efter att han kommit hem så gav vi tindra lite mat sen så gick vi en sväng på stan sen ner till willys och handlade lite. på kvällen så gick vi till donkan och köpte varsin maräng swisch... MUMS! sen när vi kom hem så skulle tindra få gröt och gå och sova men hon åt bara ett par skedar. vet inte varför :s. idag så vaknade jag vid 12 av att tindra gallskrek och skakade antagligen för att hon var hungrig. hon är även röd och så i ögonen så det kan ju vara pollen med. idag när christer slutat jobba så ska vi åka en sväng till e-tuna och kolla lite =). ha det...


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON   

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards