alskadochmamma

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Lotta Bergström - 20 oktober 2011 23:10

hej kom hem för en stund sedan så sitter nu här hehe. idag när C kom hem så åkte vi direkt till kungsör. gick upp till farmor och träffade prästen som redan var där. pratade mest om vad vi skulle ha på begravningen och så. efter det så åkte vi och hämtade mamma,ante och alex sen så bar det av mot e-tuna. väl inne i e-tuna så åkte vi först till outlet där köpte vi: jacka+utebyxor+strumpor till tindra. till mig själv köpte jag: 1 tröja,vantar och mössa. C köpte en t-shirt :P. efter det så gick vi in på öb och handlade lite. sen så åkte vi till tuna park där gick vi in på HM och köpte: 2 tröjor+tights till tindra. efter det så åkte vi mot kungsör där mamma bjöd på pizza :D. nu så kommer lite bilder efter shoppingen idag :P. 


min tröja...                     C`s t-shirt..                    min mössa...

mina vantar..                  tindras strumpor..            tindras tights..


tindra utebyxor..     tindras jacka..                tindras tröja...

tindras tröja...


 ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON    

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards