alskadochmamma

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Lotta Bergström - 16 oktober 2011 23:15

hej nu så har nästan hela söndagen gått. dagen startade med att jag vaknade kl 09 av att min älskling C pratade i sin mobil. han kom in till mig och vi gosade en stund efter ett tag så kom tindra upp. sen så åt vi frukost och bestämde oss för att åka till västerås och hälsa på C,s brors fru som ligger på lassarettet. innan vi åkte dit så åkte vi till köping och träffade min bästa vän och hennes fina dotter :). gick till lekparken sen så köpte vi bröd och gick och matade änderna eller ankorna som tindra säger haha. sen efter det så gick vi upp på stan en sväng sen tillbaka till bilen och åkte till västerås lassarette. efter det så åkte vi till erikslund gick in på ikea och köpte korv med bröd och pizzaslice :P. sen gick vi igenom hela shoppingcentrumet till city gross. efter det så åkte vi hem,lagade mat.mm tindra kom i säng efter kl 21. jag och C har kollat på film och nu sitter jag här. ska kolla fb nu och så..ha det bra..


 ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON    

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards