alskadochmamma

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Lotta Bergström - 15 april 2011 23:40

idag så var det fredag..min förkylning är värre och inte är det lättare när man har astma heller :(. tindras förkylning har kommit tillbaka :(. fast nu värre hosta...usch hoppas det går över snart. annars idag så har vi åkt bil för första gången på några dagar hehe.. tog en sväng till willys och köpte varsin fryst pizza. när vi kom hem så la vi på tonfisk och lök på pizzorna och så in i ugnen MUMS!. idag så har även jag och älskling varit förlovade i 5 år :P. tiden går verkligen fort hehe. tindra har varit jättetjurig idag men det är bara för att hon saknade sin pappa när han var på jobbet :(. när han kom hem så vart hon jätteglad haha..då hade hon skrikit i nästan 3 timmar..fick skitont i huvudet :(. men vad gör man inte för sin underbara dotter?. i morgon så ska vi till kungsör en sväng och kolla lite på vårmarknaden och så hälsa på min farmor och mamma och dem..ha det..


 ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON    

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards