alskadochmamma

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Lotta Bergström - 14 april 2011 23:09

hej nu så har det gått 3 dagar sen jag skrev här sist men har ej haft tid eller ork hehe. i tisdags så var jag och tindra till kyrkis för första gången på 3 veckor :P. var superkul att träffa alla andra igen :). och såklart roligt för tindra för hon fivk leka av sig :). men iaf så när christer kom hem så åkte vi till sjukhuset där min farmor låg. hon hade ont i hjärtat och svårt att andas :(. hon hade även lågt blodtryck :s. i onsdag så var vi till kyrkis igen och lekte..när christer kom hem så åkte vi till sjukhuset och då var hon mkt piggare :). på kvällen så vart jag genomförkyld kunde knappt prata :(. idag torsdag så har farmor fått åka hem :). gick inte till kyrkis idag eftersom jag är så jävla förkyld och tindra har världens hosta och är snorig :(. stackars mammas lilla tjej<3. i helgen så ska vi åka till kungsör och kolla lite på vårmarknaden som dem har där. annars så ska vi bara ta det lugnt :). vi har även bokat kryssning den: 28/4-11. då åker vi till åland fram och tillbaka :). skönt med lite semester :P. ha det..


 ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON    

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards