alskadochmamma

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Lotta Bergström - 10 april 2011 23:04

hej igår så var det lördag christer jobbade från kl 9-12. jag bad honom ringa sjukhuset för att höra om min farmor var där för mamma och pappa hade varit och ringt och bankat på men ingen som hade öppnat. alla vi ringde till hennes mobil men inget svar och farmor brukar alltid ringa upp om vi har ringt. men iaf så ringde christer dit och vi fick reda på att hon tagit ambulansen in till akuten i fredags kväll. vi åkte upp till henne för att se hur hon mådde. hon var trött hon har antagligen vatten i lungorna igen och sen är det nåt med hjärtat :(. sen så var vi till kungsör och hämtade alex för han skulle sova hos oss. sen hem laga mat och tog det lugnt. idag så var det söndag. vi åt frukost och så åkte vi ner till willys för att handla tidningar åt farmor och så tankade vi bilen. sen så åkte vi hem tindra sov middag i 2 timmar. när hon vakna så var det bara att ge henne mat och slänga i sig själv lite mat. alex satt och spelade wii i typ 7 timmar på hela dan :O. men iaf så åkte vi till kungsör lämnade alex och sen gick vi hem till där min farmor bor. gav katten mat och vatten,gjorde rent kattlådan,vattnade blommorna.mm sen åkte vi till sjukhuset och hälsade på farmor. hon var lite piggare idag :). tog även med lite saker hemmifrån till henne. nu så har jag och älskling nyss ätit chips och dipp ska snart sova..ha det..


 ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON    

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards