alskadochmamma

Alla inlägg under mars 2011

Av Lotta Bergström - 22 mars 2011 14:55

hej det här har hänt från torsdag-måndag: i torsdags så städade vi lite och tog det lugnt. i fredags så åkte vi till västerås och handlade till kalaset sen hem och städade och gjorde tårtor. i lördags så hängde vi upp serpentiner och ballonger och gjorde klart resten. vid kl 14 så kom gästerna vi fikade och hade det trevligt. marika och hennes familj var kvar till typ kl 22 på kvällen så vi bjöd dem på makaronisallad :D. i söndags så kom dem från kumla <3 och några till vi fikade och pratade :P. vi bjöd även dem från kumla på makaronisallad :). igår så fyllde våran lilla tjej 2år <3. då kom farmor och min pappa och grattade henne :) vi och farmor åt kräftor på kvällen :D. nä nu så tänkte jag lägga upp lite bilder på presenter.mm ha det..


 


Av Lotta Bergström - 17 mars 2011 20:51

idag så har jag och tindra varit till kyrkis sen så väntade vi utanför tills christer kom hem på lunchen sen så fick tindra mat och sova middag. medans hon sov så passade jag på att vila en stund hehe..inatt så var det värsta natten på aslänge :s. tindra vaknade och började att skrika och skaka. tror hon hade någon mardröm. hon var vaken 3-4 timmar inatt :(. själv så hade man tandvärk och migrän :( sov bara 3 timmar inatt :(. just nu så är jag och tindra hemma hos mamma och christer är i torpa och hjälper min pappa med hans bil. i morgon så blir det västerås för att handla till kalaset :). taggad som fan :P. jag är faktiskt glad att det bara är typ 1 person som sagt nej och inte vill komma men alla andra som vi har bjudit kommer :D.men det som gjorde mig gladast är att dem från kumla kommer på söndag :D.  nu så ska jag vara lite social..ha det..


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON   

Av Lotta Bergström - 16 mars 2011 13:05

igår så var det tisdag..jag och tindra var till kyrkis :). sen så när christer kom hem så gick vi på promenad. sen tog vi det lugnt. idag onsdag ok halva dan har gått iaf hehe. vi har varit till kyrkis och nu ligger tindra och sover middag :P. idag så blir det promenad sen hem och ta det lugnt..i morgon så blir det att börja städa innan helgen :P. ha det..


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON   

Av Lotta Bergström - 14 mars 2011 22:26

igår så var det söndag vi var ute på 2 promenader sen på kvällen så spelade vi bingolotto och jag vann 100 kr :P. idag måndag så ringde christers chef från euromaster och frågade om han kunde jobba. så han stack till jobbet vid 10.30 tiden. han fick veta att han ska jobba ända till slutet av april sen den 2a maj så börjar han på kyrkogården där ska han jobba ända till i början av november sen får han jobba 1 månad på euromaster igen :D. men iaf när han kom hem från jobbet så tog vi en promenad till willys när vi kom hem så tog vi bilen och åkte till kungsör och hälsade på "mommo" och "moffa" som tindra säger haha.. och så klart mina småbröder. blev bjudna på mat ugnstektfalukorv med pepparrotsås och potatis MUMS!. nu ikväll så har vi tagit det lugnt jag har tränat och duschat..blir sängen snart. ska upp vid 7 i morgon för tindra ska upp vid 8 så hon hinner sova middag innan kyrkis..ha det..


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON   

Av Lotta Bergström - 13 mars 2011 11:22

hej igår så var det lördag. var ute på 2 promenader..först ner till willys-hem sen gick vi till tunadalsgatan för vi skulle på 3-års kalas :P. grattis sebbe (tindras kusin) :). sen på kvällen så tog vi det lugnt bakade en kladdkaka :P.  längtar som fan till nästa helg då blir det kalas 3 dagar i rad :D. ha det..


tindra äter popcorn..       solstrålen<3                     lilla hjärtat<3


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON   

Av Lotta Bergström - 13 mars 2011 00:50

Ny design vad tycker ni om den, kommentera gärna!!   

Av Lotta Bergström - 2 mars 2011 23:40

hej nu så har vi gått in i mars månad och mkt har hänt sen jag skrev här sist. den 20/2 så firade jag och älskling våran 5-års dag :D. den: 21/2 så vart tindra 23 månader. vi har varit på kyrkis och så. i lördags så var vi till gustavsvik badet i örebro med: mamma och alex. i förrgår så ringde pappa och sa att farmor var dålig så vi åkte till kungsör. ringde 112 och dem skickade en ambulans. åkte upp till akuten vid 18 tiden. när vi var på väg ut så fick jag sådan andnöd så vi gick in till receptionen och frågade om medecinen brecanyl som inte hjälpte. fick gå in i ett annat rum och ringa 1177 pratade ca: 20min. hon skulle prata med sin kollega sen ringa mig. så vi tänkte att jag skulle få komma dagen efter ist så vi åkte ner till willys och handlade. när vi är på willys så ringer hon mig och sa att jag var tvungen att åka tillbaka till akuten för hon hade skickat remiss dit. så vi åker upp får säkert ligga där i 3 timmar :(. dem tar 4 rör med blod,ekg,blodtryck,lyssna på hjärta och lungor. allt lät och såg jättebra ut :). fick andas in brecanyl i typ 3 minuter. men det vart inte så mkt bättre. så jag fick kortison tabletter ist. fick diagnosen svår astma :(. så nu tar man 2 medeciner. den nya medecinen hjälper jättebra :). idag så har vi skjutsat hem farmor,hämtat alex.mm så nu ska jag ta det lugnt..ha det..laddar upp lite bilder nu har inte gjort det på ett tag hehe..



ny karaff :P            tindras nya vägglampa..   min nya medecin..


brecanyl..                         tindra<3                          tindra åker karusell<3

tindra på kyrkis<3            lilla hjärtat<3                  tindra på gustavsvik<3


:). 


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON   

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards