alskadochmamma

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Lotta Bergström - 27 mars 2011 23:03

jaha nu så har helgen gått :(. i fredags när christer kom hem från jobbet så åkte vi till kungsör och hämtade min lillebror alex eftersom vi skulle vara barnvakt åt honom till söndagen. på fredagskvällen så åt vi pizza sen godis :P. i går lördag så åkte vi till västerås och kollade lite på ikea. när vi kom hem så gjorde vi iordning spaghetti och hemmagjord köttfärssås :P. alex brukar inte äta upp maten men igår så gjorde han det :) känner mig stolt :D. efter det så gick vi ut till lekparken så ungarna fick leka av sig lite..på kvällen så såg vi på film åt chips med dipp och godis :P. tindra och alex somnade redan vid 21.30 båda 2 var helt utslagna hehe..idag söndag så åkte vi först till kungsör och hämtade upp min äldsta bror ante sen bar det av till e-tuna där köpte han 2 stora guldpalmer :P. efter det så åkte vi till kungsör igen lämnade av ante och alex. sen hem till farmor en sväng. sen hem gjorde mat och resten av kvällen så har vi tagit det lugnt :). tog ett varmt härligt bad som jag inte kunnat gjort på flera månader men eftersom christer fixade nåt med kranen igår så finns det varmvatten nu :D. du är bäst älskling<3. nu ska jag sitta här ett tag sen sova..ha det..


 ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON    

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards