alskadochmamma

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Lotta Bergström - 22 mars 2011 15:07

INFO OM TINDRA 2ÅR: 


VÄGER: 14 KG

LÄNGD: 93 CM

SKOSTORLEK: 25

KLÄDESSTORLEK: 98/104

HÅRFÄRG: LJUSBLOND

ÖGONFÄRG: BLÅ


KAN SÄGA:                                                VAD HON KAN GÖRA:

YL=GUL                                                      SPRINGA

RÖ=RÖD                                                     BORSTA HÅRET

LÅ=BLÅ                                                       HÄRMA DJURLÄTEN

JAJJA=KISSE                                               SPARKA BOLL

VOVVE                                                        DRICKA UR GLAS

VOVVA                                                        CIRKELKLOTTRAR

OUOU=BANAN,ANKA                                    TALAR 2-3 ORDSATSER

TINDA=TINDRA                                            LYSSNAR PÅ SAGOR

JAG                                                            LEKER

JAA                                                            BENÄMNER SAKER

GUKKA=GURKA                                            GÅR BALANSGÅNG

MOMMO=MORMOR                                       FÖRSTÅR INSTRUKTIONER

MOMMA=MORFAR                                        KAN FÄRGER

DÄR                                                            HAR FANTASI

E DÄ=VAD ÄR DET?                                       RÄKNAR 3 FÖREMÅL

HÄST                                                          SLÄNGER SKRÄP I SOPPÅSEN

DOCKA.MM


mamma är så stolt över dig tindra och jag älskar dig mest av allt<3

Av Lotta Bergström - 22 mars 2011 14:55

hej det här har hänt från torsdag-måndag: i torsdags så städade vi lite och tog det lugnt. i fredags så åkte vi till västerås och handlade till kalaset sen hem och städade och gjorde tårtor. i lördags så hängde vi upp serpentiner och ballonger och gjorde klart resten. vid kl 14 så kom gästerna vi fikade och hade det trevligt. marika och hennes familj var kvar till typ kl 22 på kvällen så vi bjöd dem på makaronisallad :D. i söndags så kom dem från kumla <3 och några till vi fikade och pratade :P. vi bjöd även dem från kumla på makaronisallad :). igår så fyllde våran lilla tjej 2år <3. då kom farmor och min pappa och grattade henne :) vi och farmor åt kräftor på kvällen :D. nä nu så tänkte jag lägga upp lite bilder på presenter.mm ha det..


 


Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards