alskadochmamma

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Lotta Bergström - 21 september 2010 22:06

jaha nu så har tisdagen varit oxå..fan vad veckorna går fort hehe..idag så har jag och tindra busat hela dan medans christer har jobbat..så nu är man helt slut haha..när han kom hem så gick vi ut och träffade bekka och lilla tiffa. vi gick upp på stan och kollade lite..gick in i en affär och såg en häftig ljuslykta som ska hänga på väggen :P. bekka har köpt en present till mig idag för jag fyller ju år på fredag men jag får ju inte öppna den förän på fredag :(. tack gumman<3. efter det så gick vi till bilen och bekka gick hem..vi åkte till öb i arboga för att kolla efter en värmefläktselement till tindras rum eftersom det är så jävla kallt i hennes rum på kvällarna och nätterna :s. nu så sitter jag och christer vid varsin dator och tindra sover :). ska snart in och duscha..i morgon så är det fotografering på dagis men vi vet inte än om vi ska gå dit eller inte för vi vet inte om tindra kommer att sitta still eller om hon kommer att bli ledsen..får se hur vi gör hehe..ha det..


DAGENS KÖP: 2 ljuslyktor :P..


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON   

Av Lotta Bergström - 21 september 2010 11:17

igår var det måndag men orkade inte skriva igår så det får bli idag ist..igår så var vi till dagiset med tindra..vi satt och pratade med en fröken..sen så fick tindra vara ute en stund och bekanta sig med dem andra barnen..hon börjar nästa måndag för halva personalen var sjuka..när vi kom hem så åkte christer till jobbet och bekka och lilla tiffa kom hem till oss :P vi gick ut till lekparken en stund sen så gick vi hem och fikade..när christer kom hem så åkte vi till kungsör och hämtade mamma sen till eskilstuna..vi gick in på en affär som heter outlet som ligger bredvid öb..dem har fina och billiga kläder :). bilder kommer här nedan...efter det så åkte vi till tuna park för mamma skulle köpa wii..sen så åkte vi hem..var helt slut igår kväll så gick och la mig vid 11..nä nu så måste jag ta tindra ha det..

en grej med hängare..     hello kitty jeans..            fleecedress...




mössa till tindra..            termosockor...                strumpor..

vantar..


allt detta köpte vi till tindra igår :P. 


GRATTIS VÅRAN LILLA ÄNGEL TINDRA PÅ 1 & 1/2 ÅRS DAGEN   


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON   


Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards