alskadochmamma

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Lotta Bergström - 19 september 2010 22:41

har varit en rätt så lyckad helg :P. i lördags så hämtade vi min mamma och min minsta bror alex. när vi kom hem till oss så la vi tindra för hon var astrött. medans hon sov så passade jag och christer på att gå ut hehe..vi åkte först till grekens där åt vi mat :P. efter det så gick vi till bion och såg karate kid :D tack för en underbar kväll älskling<3. när vi kom hem så var tindra vaken så hon hoppade nästan på oss när vi kom in haha...alex sov över hos oss tills idag söndag..på kvällen så åt vi chips med dipp..idag söndag så har vi varit till eskilstuna med mamma och ante..tindra fick idag: en vinteroverall,vinterskor,mössa..jag fick av älskling: vantar och en ny tjock tröja med dragkedja och skor..han köpte till sig själv en tjocktröja och skor..på rusta så hade dem rea på trädgårdsmöbler så vi köpte 2st cafebord till balkongen köpte 2 för om 1 går sönder..i morgon kl 10.00 så ska vi till dagis med tindra det är inskolning för henne..:) nu så ska jag lägga upp lite bilder..ska sitta vid datan ett tag sen gå och lägga mig har ju varit vaken sen kl 7 i morse..ska upp kl 8 i morgon ha det..


mina vantar..                   mina skor..                     tindras mössa

tindras overall         tindras skor..                   från sidan..



christers bror kurts gravsten..så himla fint :)


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON   




Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards