alskadochmamma

Direktlänk till inlägg 17 september 2010

ONS,TORS,FRE..

Av Lotta Bergström - 17 september 2010 22:52

jaha nu så har 3 dagar gått men har glömt att skriva här hehe..i onsdags så hände inte så mkt..igår torsdag så var vi upp på stan och klippte tindra :) hon ville absolut inte sitta själv och när frisören tog fram skynket så gallskrek hon..så hon fick sitta i pappa christers knä och då gick det rätt så bra :D. efter det så gick vi upp till hemköp och köpte en glass till tindra..hon fick den för hon var så duktig..efter det så gick vi hem tog bilen ner till willy och handlade lite..vart en sväng in på HM för vi skulle köpa en mössa till tindra sen gick vi vidare till lindex där vi hittade en tröja och en skitsöt höst/vinterjacka..idag fredag så har vi ätit tacos och tagit det lugnt :) en mysig hemmakväll med familjen :P. i morgon lördag så ska jag och christer gå på bio och äta på restaurang :D min mamma och min minsta bror alex ska passa henne här hemma..alex ska sova över här för mamma ska ut på kvällen på dejt :P. nä nu så kommer det lite bilder..ha det..


tindra nyklippt<3              jag och mitt hjärta<3      tindras nya tröja


tindras nya mössa            tindras nya jacka :D


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON   

 
 
Familjen Korb

Familjen Korb

10 oktober 2010 00:01

fina bilder!

http://salkert.se

Lotta Bergström

10 oktober 2010 16:28

tack:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta Bergström - 4 november 2011 14:29

SKA TA BORT DEN HÄR BLOGGEN INOM KORT. MIN NYA BLOGG ÄR: samboforlovadmamma.blogspot.com ...

Av Lotta Bergström - 20 oktober 2011 23:10

hej kom hem för en stund sedan så sitter nu här hehe. idag när C kom hem så åkte vi direkt till kungsör. gick upp till farmor och träffade prästen som redan var där. pratade mest om vad vi skulle ha på begravningen och så. efter det så åkte vi och hä...

Av Lotta Bergström - 19 oktober 2011 22:27

hej akrev inte här igår då jag var för trött hehe. igår så var det tisdag när C kom hem från jobbet så åkte vi till kungsör en snabbis efter det så bar det av mot köping. där så åkte vi först till lidl och handlade lite sen till willys och handla. id...

Av Lotta Bergström - 17 oktober 2011 23:52

hej idag så har det inte hänt så mkt. varit ute på promenad,glott på tvn.mm.  ha det bra...    ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON     ...

Av Lotta Bergström - 16 oktober 2011 23:15

hej nu så har nästan hela söndagen gått. dagen startade med att jag vaknade kl 09 av att min älskling C pratade i sin mobil. han kom in till mig och vi gosade en stund efter ett tag så kom tindra upp. sen så åt vi frukost och bestämde oss för att åka...

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards