alskadochmamma

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Lotta Bergström - 15 juli 2010 10:01

sorry att jag inte skriver här så ofta men vi har haft så mkt att göra. håler mest på att packar och så. i måndags så gjorde vi inte så mkt..var mest ute och gick. i tisdags så åkte vi till kungsör och hälsade på min farmor :). igår onsdag så var vi och kollade på en skinnsoffa. vi bestämde oss för den så vi ska hämta den så fort vi fått nycklarna :D. idag torsdag så blir det att gå ut lite när christer slutat jobba. när han jobbar så blir det väl att packa lite och så. vet inte om vi får nycklarna på onsdag eller inte :s. beror ju på när dem lagt golven. på onsdag så blir tindra 16 månader (1 år & 4 månader) snacka om att tiden går fort..hehe..jag måste bara berätta vad tindra gör i affären...jo om vi går förbi chips eller godis så säger hon USCH! hahahahah...hon är tokig mitt lilla busfrö :P. nä nu så ska jag vänta på att tindra vaknar..ha det...


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON   

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards