alskadochmamma

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Lotta Bergström - 9 juli 2010 21:30

hej vet att jag inte skrivit här på ett tag men har inte ork eller tid att skriva varje dag heller. så jag tar några dagar innan jag skriver..tisdag,onsdag och torsdag så jobbade ju christer när han kom hem så gick vi ut och gick våran långpromenad :P. sen så har vi ju så klart packat och så med. men nu så får vi ju kanske inte hämta nycklarna den 21/7 :(. kanske blir lite senare för dem har inte börjat med golven än :(. idag fredag så har vi varit på kurts begravning kl 13.00 vila i frid. efter det så åkte vi och hämtade tindra för hon var hos sin mormor och sina morbröder. sen så åkte vi upp till micke för dem hade efterfikat där. tack för fikat :). sen så åkte vi hem till mamma igen för att ge tindra lite mat och byta blöja. sen så åkte vi med mamma och alex till e-tuna för mamma ville handla lite och vi med. snart så ska vi lägga tindra och christer ska färga mitt hår. i morgon så åker vi till kumla :D. saknar er jättemkt<3. nä nu så ska jag se om tösen är trött hehe... ha det..uppdaterar på måndag...


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON   

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards