alskadochmamma

Direktlänk till inlägg 28 juni 2010

MIDSOMMAR HELGEN...

Av Lotta Bergström - 28 juni 2010 12:31

hej nu så har midsommaren varit..i fredags (midsommarafton) så åkte vi till kungsör till kungsudden och kollade när dem reste majstången...så var vi barnvakt till 2 av mina småbröder matte och alex..dem var jättesnälla och lugna när dem var här=). vi gick och matade änderna och gick till lekparken. på kvällen så grillade vi hamburgare=). i lördags (midsommardagen) så åkte vi till donkan för matte och alex ville käka där..jag och christer tog varsin glass :D. på kvällen så vart det pizza :P. igår söndag så var vi till arboga och badade,solade och fiskade lite..


tindra sitter och tittar       tindra med sin nya          tindra gungar själv på

på kungsudden                 klänning<3                      en stor gunga =)


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta Bergström - 4 november 2011 14:29

SKA TA BORT DEN HÄR BLOGGEN INOM KORT. MIN NYA BLOGG ÄR: samboforlovadmamma.blogspot.com ...

Av Lotta Bergström - 20 oktober 2011 23:10

hej kom hem för en stund sedan så sitter nu här hehe. idag när C kom hem så åkte vi direkt till kungsör. gick upp till farmor och träffade prästen som redan var där. pratade mest om vad vi skulle ha på begravningen och så. efter det så åkte vi och hä...

Av Lotta Bergström - 19 oktober 2011 22:27

hej akrev inte här igår då jag var för trött hehe. igår så var det tisdag när C kom hem från jobbet så åkte vi till kungsör en snabbis efter det så bar det av mot köping. där så åkte vi först till lidl och handlade lite sen till willys och handla. id...

Av Lotta Bergström - 17 oktober 2011 23:52

hej idag så har det inte hänt så mkt. varit ute på promenad,glott på tvn.mm.  ha det bra...    ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON     ...

Av Lotta Bergström - 16 oktober 2011 23:15

hej nu så har nästan hela söndagen gått. dagen startade med att jag vaknade kl 09 av att min älskling C pratade i sin mobil. han kom in till mig och vi gosade en stund efter ett tag så kom tindra upp. sen så åt vi frukost och bestämde oss för att åka...

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards