alskadochmamma

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Lotta Bergström - 21 juni 2010 22:25

hej idag så var det måndag. tindra är 15 månader idag=). tänk vad tiden går. om precis 1 månad så får vi hämta nycklarna till nya lägenheten :D. men iaf så var jag till tandläkaren 14.30 då så tog dem röntgen bilder på mina 2 visdomständer uppe. så sa han att dem skulle ta 1 idag så han frågade vilken han skulle ta. jag sa att han skulle ta den högra för det är den som jag mest har haft ont i. han tog fram en lång jävla spruta med bedövningsmedel i :s. det gjorde asont när han stack mig med sprutan. men sen när han drog ut tanden så kände jag ingenting :P. skönt att den är borta nu =). nu så är det bara den vänstra kvar. fick en tid på torsdag men då så ska vi ju med mamma till e-tuna så jag får ändra den tiden i morgon. i morgon så ska vi till tandläkaren med tindra på informationsmöte. så då ska jag passa på att ändra tiden=). nu så sover tindra och jag och christer sitter vid våra datorer=). ha det..


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON   

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards