alskadochmamma

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Lotta Bergström - 18 juni 2010 22:14

hej. igår så var det torsdag och vi gjorde inte så mkt..idag fredag så har vi varit till eskilstuna med mamma och andreas=). hittade ett par nya gympaskor och ett linne till tindra (bilder kommer här nedan). sen så åkte vi till willys här i köping och storhandlade. sen så åkte vi hem och gick en sväng gick och matade änderna =). nu så har tindra nyss somnat och jag och christer ska snart äta mackor med stekt ägg på.. MUMS!. imorgon om det blir fint väder så blir det att åka till arboga och kolla på karnevalen..sen på kvällen så kommer mamma och pojkarna hit för vi ska äta pizza :P. nä nu så ska jag ta och hjälpa christer ha det...


linnet..                           skorna str: 22..               från sidorna :P


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON   

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards