alskadochmamma

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Lotta Bergström - 10 juni 2010 23:04

orkade inte skriva här igår för jag var så trött men skriver nu ist. igår (onsdag) så var vi till västerås med mamma och ante. mamma bjöd oss på mc donalds :P. tack mamma<3. var även in i en affär och kollade på bröllopsklänningar :P. hittade en jättefin för 5000kr och så måste man ju ha en matchande klänning till tindra oxå eftersom hon ska vara brudnäbb :P. men vi ska inte gifta oss förän om ett par år för vi måste ju spara en hel del först hehe. efter vi lämnat dem i kungsör så åkte vi hem och gick ut och gick :P. idag (torsdag) så har vi varit till kbab och hört efter om hur det gå med våran lägenhet. allting är färdigt utom golvena. den 21-22 juli så får vi hämta nycklarna :P. när vi hämtat dem så har vi 1 vecka på oss att flytta. har även fått reda på att christer ska jobba hela juli :(. men det blir ju extra pengar hehe. men iaf så var vi till lekparken och träffade : angelica och hennes dotter jennifer=) .tack för en trevlig dag =)<3. ska träffa dem på söndag :D längtar=)  sen så gick vi ner till willys och sen och matade änderna..tindra somnade redan kl 21 för hon var så trött hahah. nä nu så ska jag titta på tv sen sova ha det..


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON   

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards