alskadochmamma

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Lotta Bergström - 31 maj 2010 22:57

idag så har vi varit ute och så, var en sväng till arboga till öb och pops. köpte 2 nya t-hirts till tindra. annars så har det väl inte hänt så mkt mer. pratade nyss med mamma och då så kom pappa på något konstigt sätt in genom porten fast den är låst :O. så han ringde på dörren flera gånger sen så sa mamma: vad göra han? då sa jag: han kanske försöker och bryta sig in i din längenhet då sa hon: mm jag ringer polisen sen så la hon bara på. är skitnervös just nu :(. har asont i magen och så. han hotade andreas min bror att om han inte får datorn som står i andreas namn så skulle han slå ihjäl honom och så hotade han mamma att om han inte får komma in så skulle han kasta en stor sten genom rutan :(. och jag vet vad som händer om han kommer in :S. men iaf så ska vi sälja våran saab 9000 för vi har hittat en jättefin volvo 745a. 


så ser saaben ut som vi ska sälja=). någon som är intresserad?


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON  

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards