alskadochmamma

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Lotta Bergström - 14 maj 2010 21:16

god kväll allihopa. sitter här ett tag ska snart ge tindra gröt och lägga henne. har nyss badat tindra så jag passade på att ta ett bad jag med=). har haft träningsvärk i båda benen nu i 2 dagar men det är för att jag börjat att träna igen hehe. idag så har vi varit ute och gått 2 gånger. har packat och rensat en massa. sen så har vi tagit det lugnt.ska kanske till arboga och gå på barnens dag i morgon beror på vädret. ska även till kungsör till mamma och mina småbröder och fika :D. nä nu så ska jag ge tindra gröt och sen lägga henne ha det..


SKA DET VARA SÅ???


HUR DUM FÅR MAN VARA OM MAN TAR ALLA PENGAR TILL RESOR IST FÖR ATT GE PENGAR TILL MAT OCH SÅNT TILL SINA BARN?. OCH SKA DET VARA SÅ ATT MAN BARA BRYR SIG OM DET YNGSTA BARNET OCH INTE DEM ÄLDSTA BARA FÖR ATT MAN TYCKER ATT DEM ÄR FÖR GAMLA????. FAN VAD LARVIGT....


HEJA SVERIGE=)                 MAMMAS SÖTING<3<3<3<3


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON  

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards