alskadochmamma

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Lotta Bergström - 7 maj 2010 16:54

yes jag är inte gravid :D. har nyss tagit gravtest och det var negativt =). så nu vet ni det. har varit till kungsör och hjälpt micke med bilen..har nyss ätit 2 mackor med stekt ägg på MUMS!. ska kolla lite på internet nu ha det..


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON   

Av Lotta Bergström - 7 maj 2010 08:57

god morgon allihopa. vaknade runt: 07.30 av att tindra skrek. så gick upp och hämtade henne till våran säng. hon gosade jättemkt både med mig och christer. har nyss gett henne gröt så ska om ca: 15-20 min ut och gå=). ska nog gå och mata änderna vid ån för tindra gillar det. hon kommer nog att bli en riktig djurvän när hon blir stor för hon älskar fåglar och så tycker hon om att gosa med katterna haha. hon liksom lägger huvudet emot katterna haha. hon lär sig nya saker hela tiden,varje dag så gott som. så roligt att se hur hon utvecklas och så. idag eller imorgon så måste vi till öb i arboga och byta en grej för det fattades grejer :(. blir nog en sväng till systemet idag och köpa en cider och en öl. vi ska äta pizza eller kyckling wok ikväll :D. aja uppdaterar ikväll om jag inte är för trött hehe. ha det..


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON   

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards