alskadochmamma

Alla inlägg den 30 april 2010

Av Lotta Bergström - 30 april 2010 18:28

idag så har tindra varit tjurig och inte velat göra någonting. ingenting har varit bra. men när jag borstade hennes tänder så såg jag att hennes 7de tand har kommit upp =) så nu har hon 3 nere och 4 uppe   mammas tjej börjar bli stor =). älskar dig gumman   snart så åker vi till kungsör och ska träffa mamma och pojkarna. ska göra mig iordning nu ha det bra.


mammas snygging<3


  ÄLSKAR ER: CHRISTER & TINDRA PETTERSSON   

Av Lotta Bergström - 30 april 2010 12:14

FY FAN VAD JAG HATAR DIG DIN JÄVLA IDIOT...FATTAR DU INTE NÅGONTING ELLER? ÄR DU SÅ JÄVLA FUCKING STÖRD I HUVUDET ATT DU INTE VILL HA NÅGOT MED DINA BARN ATT GÖRA...  DU BRYR DIG JU VARKEN OM MIG ELLER TINDRA FATTAR DU INTE HUR VI MÅR? NÄ JUST DET DU BRYR DIG JU INTE..JAG HAR JU GJORT DIG SÅ MKT ONT SÅ HAHA. DET ÄR VÄL FÖR FAN DU SOM HAR GJORT ILLA MIG,MAMMA OCH POJKARNA BÅDE PSYKISKT OCH FYSISKT. MEN NU ÄR DET SÅ HÄR ATT JAG VILL VARKEN HÖRA ELLER SE DIG NÅGOT MER. ALDRIG I MITT LIV..DU KOMMER ALDRIG ATT FÅ TRÄFFA TINDRA HELLER...BRA PAPPA NU SÅ HAR DU BÅDE FÖRLORAT EN DOTTER OCH DOTTERDOTTER OCH DINA 2 SÖNER..HOPPAS DU ÄR NÖJD MED DET DITT JÄVLA SVIN   JAG HATAR DIG SÅ JÄVLA MKT MEN SAKNAR DIG ÄNDÅ..MEN JAG KOMMER ALDRIG ATT GLÖMMA VAD DU HAR GJORT MOT OSS DET KOMMER ALLTID ATT FINNAS I MITT MINNE OCH DET FÅR JAG LEVA MED RESTEN AV LIVET. MEN DU FÅR HA ETT JÄVLA BRA LIV...IDIOT...

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards