alskadochmamma

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Lotta Bergström - 21 april 2010 22:14

idag så har vi inte gjort så mkt..var till jonna,lasse och ph. åt tårta och fikade för jonna fyller 25 år idag..grattis gumman<3. annars så har vi bara tagit det lugnt ikväll för jag har haft sån migrän:( den har nyss avtagit så tänkte passa på att sitta här ett tag. i morgon så ska vi ner med ett papper till kbab det är ett papper som vi skrivit vilka tapeter vi vill ha=). aja nu så ska jag kolla lite på facebook men ha det bra..

Av Lotta Bergström - 21 april 2010 14:48

igår så var det tisdag..glömde att skriva igår så jag skriver idag ist och senare ikväll... igår så var vi och handlade på willys sen så åkte vi till kungsör och lämnade våra vinterdäck till bilen. var även till apoteket här i köping för jag var tvungen att hämta ut mina mini-piller. vart paff att ungdomsrabatten är ända upp till 25år. så jag betalade bara 100kr för ett helt år=). på kvällen så tog vi det lugnt och så pratade jag med både mamma och min farmor i mobilen. farmor sa inte så mkt bara att hon tyckte att det var roligt att vi fått en större lägenhet=). mamma sa en massa som vanligt hehe^^. hon berättade en massa saker som min pappa har sagt. som tex: har hon lämnat honom än? :/ = pappa är emot min och christers åldersskillnad. och så hade han sagt att han vill avskriva sig som pappa till mig och som morfar till tindra :(. om han gör det fast jag vet ju inte om det går att göra så men iaf om han gör det så kommer jag aldrig någonsin att prata med honom igen. sen så hade han sagt att han tänker besöksförbjuda alex och matte att träffa christer  men så kan han nog inte göra..men iaf..så jag har inte mått så bra:(..snart så ska vi göra oss iordning och åka till jonna,lasse och ph=). vi ska äta tårta för jonna fyller 25 år idag=) grattis gumman<3. aja a det så bra..


p.s: tindra blir 13 månader idag=) mamma älskar dig gumman<3

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards