alskadochmamma

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Lotta Bergström - 19 april 2010 16:25

idag så vaknade jag vid kl: 12.30..att jag vaknade så sent var för att jag hade jättesvårt att somna i natt..varför vet jag inte?!. iaf så åt vi frukost och sen så åkte vi till kontoret som har hand om området som vi ska flytta till=). sen så åkte vi till huvudkontoret uppe på stan och skrev på kontraktet :D. så vi får flytta in 1/8-10 om vi inte hittar någon som vill ha den här lägenheten tidigare för då får vi flytta in tidigare. sen så åkte vi till måleribolaget och lånade en tjock pärm hem med tapeter..så nu ska jag och christer sätta oss ikväll och kolla vilka tapeter vi vill ha till alla rum=). så har vi även bestämt vilka golv mattor vi vill ha=). nu så har tindra nyss fått mat och nu så sover hon middag=). det som är dåligt är att jag har varit på så konstigt humör idag och varför vet jag inte :O...men men nu så ska jag kolla lite men ha det bra..

så ser lägenheten ut=)

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards