alskadochmamma

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Lotta Bergström - 13 april 2010 20:18

äntligen så börjar det att bli vår och sommar=). har varit till lekparken idag med bekka. sen hem och gav tindra mat och jag och christer åt oxå lite. sen så åkte vi till en lekpark och mötte: jonna,lasse och lilla ph=). så nu sitter jag och christer vid våra datorer och tindra har nyss somnat=). har planerat lite saker så det blir nästan fullt i kalendern hehe^^. på torsdag så firar jag och christer 4 år förlovning och så ska vi titta på en större lägenhet och så ska tindra till bvc på 1-års kontroll. på lördag så ska vi till jonna,lasse och ph och fira ph för hon fyller 1år på söndag=). sen på lördag kvällen så kommer mamma,ante och hans tjejkompis över en stund. ...sen har vi en massa annat inplanerat oxå...aja nä nu så ska jag ta och kolla lite på internet ha det bra...


Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag är 23 år och bor i Köping med min sambo Christer som jag även är förlovad med och våran dotter Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards